luni, 10 iunie 2013

LITERE



Afara ploua . Ploua cu lacrimi mari ...astept, astept  viitorul sa apara parcurg minute scriind litere , litere care nu au nici un viitor ele se continua dar pot ajunge pana la infinit ,pamantul intreg e invaluit in litere ce formeaza cuvinte , cuvinte ce formeaza  propoziti, propoziti alaturate care duc la fraze,fraze care duc la povesti uluitoare care nu se mai termina. 
Nu orice  om traieste o viata de poveste ,nu toti oameni sunt multumiti de soarta lor. Nimeni nu e multumit cel putin de o miee de ori in viata lui de ceea ce traieste de povestea lui .  Nu stiu daca sunt fericita sau trista nu stiu daca mint in legatura cu ceea ce simt, nu stiu multe si totusi stiu atatea si atatea lucruri .Uneori as vrea sa ma intorc in trecut sa schimb ordinea lucrurilor sa refac prietenii inocente , sa readuc vietati la viata  mai exact sa nu le las sa moara  niciodata cat timp pot face ceva in legatura cu asta. Siruri si alte siruri de cuvinte care duc spre nicaieri care  te imprastie in diferite momente ale vieti  tale ,te ametesc ...sunt doar abureli   trebuie sa revin la realitate si sa incerc sa iubesc....sa sper, sa visez, sa aspir la tot ceea ce ma face fericita , sa nu renunt la ceea ce imi face bine, sa imi fac bine singura, sa fiu egoista sa tin doar pentru mine , sa profit de ceea ce am lafel cum si  cei ce ma detin profita la maxim de mine,de sufletul meu ,de viata mea ,destinul si tot ceea ce tine de fiinta mea.