sâmbătă, 8 iunie 2013

INAINTE

Când combini trecutul întunecat cu un viitor luminos...ai un prezent GRI  ... sti eram trista nu stiu daca mai sunt chiar nu stiu ce simt :) pentru nimeni NIMIC acum ma simt bine..  stiu ca arat bine,stiu ca pot sa ascult "love songs" si daca nu iubesc ...atata timp cat am cunoscut sentimentul .Timpul trece cate un pic,in mintea mea e un razboi fara inamic . Si acum nu mai e vorba de iubire,tristete sau eu mai stiu ce gelozie e vorba ca multi au ramas cu un gust amar e vorba ca acum ceva timp  ai gasit-o dar acum ai pierdut-o .Acum ma simt libera clar?  Nu'l mai caut pe acel print din povesti pentru ca stiu ca nu mai exista  .Aici ma mint pe mine dar  as putea sa ma exprim mai bine.... Nu pot opri amintirea ta...nu ma pot opri din  a privi in urma..in trecut  {:  Inainte plangeam ca nu mai am ceea ce acum ceva timp ma facea fericita..pai sunt fericita  am tot ceea de ce are nevoie un om : viata.  Gata cu trecutul!