miercuri, 12 iunie 2013

A plange....in hohote



Cred ca am ramas fara lacrimi, nu mai pot plange,sau poate nu mai iubesc? Nu !Nu e asta.
Incerci sa faci pe inocentul zilele astea.Incerci sa imi oferi afectiune dar am obosit sa iti cred minciunile.
Stiu ce simti si nu ma mai afecteaza, azi nu,acum nu.
Mi-ai dovedit ca nu ai nevoie de mine.De acum voi incerca sa profit de tine, si voi incerca sa ma indragostesc iar de viata sau de alta persoana,voi uita de tine iti promit.
Nu mai pot plange, nu mai sufar,nu mai doare as putea renunta la tine. Nu o voi face.
Dupa cum am mai spus voi profita de existenta ta Andrei.
Andrei...e prima data cand iti spun asa,as fi vrut sa fi fost doar prieteni pentru ca tu ai reusit sa imi consumi toata tristetea cel putin toata acumulata pana acum.
Poate intr-o ora voi" plange in hohote ", nu cunosc viitorul ,dar cunosc trecutul .
E timpul sa descopar viitorul, doar lasa-ma sa plec.